PROTECH global
lv en ru

protech global

lv en ru

Mobilo aplikāciju un web-servisu dizains,
projektēšana, izstrādāšana.

Mobilo aplikāciju un web-servisu dizains,
projektēšana, izstrādāšana.

Pienācis laiks izstrādāt savu unikālu mobilo aplikāciju

Ko tas jums dos?

Jūs iegūsiet inovatīvu mārketinga rīku, kas ļauj kontaktēties ar Jūsu klientu jebkurā laikā. Tas rezultātā nodrošina pārdošanu pieaugumu un izmaksu samazināšanos.

Ko tas JUMS dos?

Jūs iegūsiet inovatīvu mārketinga rīku, kas ļauj kontaktēties ar Jūsu klientu jebkurā laikā.
Tas rezultātā nodrošina pārdošanu pieaugumu un izmaksu samazināšanos.

  • UX / UI

    Interfeisu projektēšana un dizains (web-lapas un mobilās aplikācijas)

  • MOBĪLĀS
    APLIKĀCIJAS

    iOS un Android mobilo aplikāciju izstrāde

  • WEB
    LAPAS

    Mūsdienīgu mājaslapu un korporatīvo sistēmu izstrādāšana

  • UX / UI

    Interfeisu projektēšana un dizains (web-lapas un mobilās aplikācijas)

  • MOBĪLĀS
    APLIKĀCIJAS

    iOS un Android mobilo aplikāciju izstrāde

  • WEB
    LAPAS

    Mūsdienīgu mājaslapu un korporatīvo sistēmu izstrādāšana

Cilvēkam izdodas tas, kas viņam tiešām patīk.

Mēs mīlam savu darbu, tieši tas palīdz mums un mūsu partneriem sasniegt savus mērķus!

Cilvēkam izdodas tas, kas viņam tiešām patīk.Mēs mīlam savu darbu, tieši tas palīdz mums un mūsu partneriem sasniegt savus mērķus!

10% Atbalsts
20% Precīzs teh. uzdevums
50% Speciālistu komanda
15% Testēšana
5% Palaišana

mūsu veiksmes formula

20% 50% 15% 5% 10%

mūsu veiksmes formula

  • Precīzs teh. uzdevums
  • Speciālistu komanda
  • Testēšana
  • Palaišana
  • Atbalsts

Mums patīk risināt sarežģītus uzdevumus.

Mēs piedāvājam pilnu pakalpojumu paku - no izstrādes un izvietošanas līdz administrācijai un popularizēšanai meklēšanas tīklos.

Informācijas laikmetā internet-klātbūtne ir ļoti svarīga jebkuram biznesam. Internetam ir nozīmīga loma sazināšanās ar jūsu mērķauditoriju, neatkarīgi no tā, kas ir Jūsu produkts - uzņēmuma lapa, blogs vai sociālais tīkls. Tas arī attiecas uz web-aplikācijām, kuras strauji attīstās un pakāpeniski izspiež desktop-risinājumus

  • Web-lapu izstrāde

    Mēs izstrādājam stilīgas, vieglas un ērtas web-lapas dažādām prasībām - no vizītkaršu stila lapām, līdz e-veikaliem ar sarežģītiem korporatīvajiem risinājumiem.

  • E-veikalu izstrāde

    Mēs izstrādājam mūsdienīgus e-veikalus, izmantojot aktuālākās tehnoloģijas, kas noteikti pacels jūsu uzņēmumu uz jauno līmeni.

  • Web-lapu atbalsts un administrēšana

    Web-lapas sekmes nosaka ne vien dizains un tehniskā daļa, bet arī viņa darbīguma dinamika. Mēs piedāvājam atbalstu un mājas lapu satura, dizaina un tehnisko sastāvdaļu atjaunināšanu.

  • SEO meklēšanas tīklu optimizācija

    Mēs izskatam SEO uzdevumu kompleksā - no paša sākuma, ievērojot visas nianses, kuras ir svarīgas efektīvai virzīšanai. Tas palīdz panākt efektīvu līdzekļu izmantošanu un ievērojami saīsina laiku starp lapas izstrādi un mērķauditorijas lietotāju pieplūdi.

  • Web-aplikāciju
    izstrāde

    Mēs izstrādājam visdažādākās web-aplikācijas, sakot no browser-spēlēm un beidzot ar analītiskajām sistēmām, kas strādā ar lieliem datu apjomiem.

  • Mobilo aplikāciju izstrāde

    Mēs piedāvājam lielisku iespēju optimizēt vai pat izveidot Jūsu biznesu! Viedtālruņi uz Android, Blackberry un iOS bāzes sniedz jaunas espējas mārketologiem un uzņēmējiem mobilo aplikāciju kontekstā, izvietojot reklāmas un realizējot citas mārketinga programmas.

Reklāmas izvietošana mobilās aplikācijās

Mūsu rīcībā ir tehnoloģijas, kuru efektivitāte apmierinās pat visprasīgākos klientus. Savukārt, reklāmas cena mobilajās aplikācijās nepārsniedz prātīgas robežas, kas padara sadarbību ar mums izdevīgu gan no praktiskā, gan no finansiālā viedokļa.

Reklāmas veidi

  • banneri

    Visizplatītākais reklāmas veids (Populārs banneru izmērs ir 320x50pts). Banneriem ir viszemākais CTR un kā secinājums, CPM, bet visaugstākais fill rate. Pēc Venturebeat pētījumiem, spēlēs banneri ir viskairinošākais reklāmas vieds, savukārt aplikācijās lietotāji ir lojāli pret banneru reklāmas.

  • interstitials

    Reklāma, kas pārtrauc darbu ar aplikāciju un pieprasa kādu darbību (aizvērt reklāmu vai uzklikšķināt uz tās) Visbiežāk tā ir full screen reklāma. Interstitial reklāmu parāda vai nu aplikācijas startā, vai kādā notikumā (piemēram, ja lietotājs pāriet uz citu spēles līmeni). Interstitials reklāma mēdz būt divu veidu: Statiska - lietotājs redz tikai attēlu, vai rich media - kad lietotājs var redzēt gan full-screen baneri, gan animāciju, gan pat uzspēlēt kādas spēles demo-versiju. Tādas reklāmas CTR ir daudz augstāks nekā banneru reklāmai, tāpēc arī CPM ir gandrīz visaugstākais.

  • video

    Interstitial reklāmas veids, full screen reklāma, kurā lietotājam tiks rādīta video reklāma. Ir dažādi video reklāmas veidi. Visbiežāk atšķir divus veidus - skippable un unskippable. Skippable ir tā reklāma, kuru var aizvērt pēc dažām sekundēm. Unskippable reklāmu nevar aizvērt, bet tad video ilgst ne vairāk par 30 sekundēm. Uz doto brīdi video reklāma ir visdārgākā, tāpēc ir vērts pievērst uzmanību tieši viņai.

  • native ads

    Reklāma, kas izskatās kā interfeisa vai kontenta daļa. Šīs reklāmas veids radījies 2013 gada beigās, un tiek aktīvi popularizēts. Ideāli piemērots aplikācijām ar kontenta lenti. Viens no piemēriem ir Facebook mobila aplikācija. Pareizi integrējot šādu reklāmu, tā netraucē lietotājam. Savukārt, uz doto brīdi maksa par šādu reklāmu nav tik liela, salīdzinot ar interstitials un video.

banneri Visizplatītākais reklāmas veids (Populārs banneru izmērs ir 320x50pts). Banneriem ir viszemākais CTR un kā secinājums, CPM, bet visaugstākais fill rate. Pēc Venturebeat pētījumiem, spēlēs banneri ir viskairinošākais reklāmas vieds, savukārt aplikācijās lietotāji ir lojāli pret banneru reklāmas.

interstitials Reklāma, kas pārtrauc darbu ar aplikāciju un pieprasa kādu darbību (aizvērt reklāmu vai uzklikšķināt uz tās) Visbiežāk tā ir full screen reklāma. Interstitial reklāmu parāda vai nu aplikācijas startā, vai kādā notikumā (piemēram, ja lietotājs pāriet uz citu spēles līmeni). Interstitials reklāma mēdz būt divu veidu: Statiska - lietotājs redz tikai attēlu, vai rich media - kad lietotājs var redzēt gan full-screen baneri, gan animāciju, gan pat uzspēlēt kādas spēles demo-versiju. Tādas reklāmas CTR ir daudz augstāks nekā banneru reklāmai, tāpēc arī CPM ir gandrīz visaugstākais.

video Interstitial reklāmas veids, full screen reklāma, kurā lietotājam tiks rādīta video reklāma. Ir dažādi video reklāmas veidi. Visbiežāk atšķir divus veidus - skippable un unskippable. Skippable ir tā reklāma, kuru var aizvērt pēc dažām sekundēm. Unskippable reklāmu nevar aizvērt, bet tad video ilgst ne vairāk par 30 sekundēm. Uz doto brīdi video reklāma ir visdārgākā, tāpēc ir vērts pievērst uzmanību tieši viņai.

native ads Reklāma, kas izskatās kā interfeisa vai kontenta daļa. Šīs reklāmas veids radījies 2013 gada beigās, un tiek aktīvi popularizēts. Ideāli piemērots aplikācijām ar kontenta lenti. Viens no piemēriem ir Facebook mobila aplikācija. Pareizi integrējot šādu reklāmu, tā netraucē lietotājam. Savukārt, uz doto brīdi maksa par šādu reklāmu nav tik liela, salīdzinot ar interstitials un video.

Mūsu aplikāciju aktīvo instalāciju kopējā statistika

0 0 0 0
40000 25000 50000 200000

Daži mūsu komandas radītu projektu rezultāti:

Šeit apkopoti mūsu komandas
aplikāciju rezultāti:

Mēs neizmantojam ārpakalpojumu risinājumus, visu izstrādes procesu kontrolējam paši: analītiku, projektēšanu, dokumentāciju, dizainu, izstrādāšanu, testēšanu un pavadību Pēdējo tehnoloģiju izmantošana ļauj mums izpildīt savu darbu kvalitatīvi un ātri.

  • Plank

    Populāras fitnesa nodarbības pēc individuālās programmas

  • Cardio

    Inovatīvā fitnesa aplikācija, kura ļauj ievērojami uzlabot fizisko stāvokli.

  • Sudoku

    Jauns skats uz pasaulslavenu puzli.

  • Crazy Colors

    Krasu kombināciju puzlis.

  • Balloon Bird

    Viegla un interaktīva spēle visiem vecumiem

  • Saliec figūru

    Puzzle vismazākajiem

  • Mājas lapa

    Būvniecības uzņēmumam no Krievijas.

  • Mājas lapa - vizītkarte

    Slavenajam Latvijas fotogrāfam

Mūsu komanda

Mūsu komanda

Izstrādājot produktu, mēs vērtējam ražīgumu. Mums ir svarīgs rezultāts, nevis laiks, pavadīts birojā. Mēs radījuši patīkamu vidi, lai mūsu komanda strādātu komfortā.

  • Ņikita

    Projektu vadītājs

  • Viktors

    Programmētājs

  • Vladimirs

    Programmētājs

  • Konrads

    Dizainers-illustrators

  • Vladimirs

    Direktors

KONTAKTI Protech Global SIA Adrese: Dzelzavas iela 120z, Rīga, LV-1021
Ē-pasts:
Tālrunis: +371 67 399 870
Adrese: Dzelzavas iela 120z, Rīga, LV-1021
Ē-pasts:
Tālrunis: +371 67 399 870

Paldies, Jūsu ziņa ir veiksmīgi nosūtīta!

Nosūtīt